Lre biz ne yersek yiyiyor çok şükür yemediği bişey yok sayılır yemezse karsinda iştahla yiyoruz kaşığı kendi eline veriyoruz ağzına götürüyoruz öyle yiyiyor bı şekil ıspanak kavurması mesela sade yemez muhtemel bizden gördü ekmekle yer 😂 yoksa çıkarır 20 aylık