Kızlar 3 aylık oğlum var Ocak ayında doğum yaptım iki ay arka arkaya düzenli bir şekilde regl gördüm ama Nisan ayı hiç adet olmadım maalesef şuan 7 gün gecikme görünüyor programda benim hep düzenlidir adetim ama bu ay neden olmadım bilmiyorum Nisan ayı başında oğlum bir rahatsızlık geçirdi ve ambulans gelip aldı bizi ondan mı diyorum acaba çok korktum çünkü eşimde kendinden emin korunuyoruz asla olmadı diyor çünkü düşünmüyoruz çocuk ama neden olmadım bilmiyorum test yaptım 3 gün önce negatif çıkti yine yapsam mi bilemiyorum boyle birşey başına gelen var mı yardımcı olur musunuz?