Devlet hastanelerinde psikiyatri bölümü ne tür hastalıklara bakıyor ya da bildiğimiz psikologların işini mi yapıyorlar orda
(Çıkmazdayım ruh halimi hiç iyi. Hissetmiyorum kendimi ifade edemiyorum hiçbir konuda gibi hissediyorum ve kendimce durumum hiç iyiye gitmiyor oğlum için endişeleniyorum ona iyi bir anne olamamaktan korkuyorum ve destek almak istiyorum)