Kızlar dün bebeğimi uyutunca ben de uyumuştum öğleden sonra uykumda bayılıyormuşum gibi içim çekildi başım döndü birden uyandım ama uyuyordum çok enteresan ilk defa böyle bi şey yaşadım bugün de sabah mide bulantısına uyandım neden böyle oldu valla kötü bi hastalığa mı yakalandım yoksa hamile miyim chat gbt ye sordum kardiyoloji ya da iç hastalıkları görünmemi söyledi doktora gitsem bunun için mi geliyorsun gibi olcak en son 7 nisanda regl olmuştum adetime daha var ama ona da bi korktum şuan hamilelik istemiyorum mide bulantısı için de erken değil mi önceki hamileliğimde 7. Haftada başlamıştı