zeyum7 Annelerim merhaba, Yenidoğan bir bebeğim var. Şu anda sleepy ve prima karışık olarak kullanıyorum bezleri. Canbebe de almıştım fakat hiç denemedim henüz, kullanan var mı? Memnun musunuz merak ediyorum☺️
2prensesimvarcanim zeyum7 molfix kullanıyorum doğduğundan beri indirimde denk geldikçe stok yapıyorum canbebe hiç kullanmadm
seyma51 Ben molfıx kullanıyorum bi paket de hediye prıma gelmişti prıma çok güzeldi ama benim için çok pahalıydı molfıxten devam