Susuu28_ Sabah 11 de asimizi olduk neyse kizlar sanki uyku halinde mamasinida yemiyor mesele 13.30 da uyudu 15.30 da uyandu miziranark mama yediricrktm yemedide tekrardn uykulu
bad28 Susuu28_ bizde bugun yaptırdık aynen o şekilde. Normalde mamasını bitirir 3 te 1 ini içti onu da çıkardı. Uyku halinde ama derin uykuya da geçmiyor
rabiaturan Susuu28_ Tavsiyem aşıdan önce ateş düşürücü vermemeniz. Doktorlar o şekilde önermiyorlar. Aşıyı etkileyebiliyor. Ateş çıkarsa vermeniz daha iyi olacaktır
sarppp Susuu28_ öllç tabi uykuda çıkıyor bazen üstünü tedbiren ince ört tek kat giydir ne olur ne olmaz