serapozbkr Kızlar selam, 22 gün önce sezeryan doğum yaptım. Hangi gıdalar gaz yapar, hangileri süt arttırır yazabilir misiniz? İnternette çok fazla bilgi var kafam karışıyor. Sizler neler yiyip içtiniz?
ayisit serapozbkr bana bulgur çok gaz yapmıştı hem bebeğime de geçti. Belli süre yemedim kuru fasülye nohut bulgur 3 ay yemedim. Süt arttırmanın tek yolu bol bol su içmek kuruyemiş yemek ve olabildiğince uyku. Protein ve sebze ağırlıklı beslenmek de sütün kalitesini artırır. Çok fazla şekerli şeyler yemek belki sütü tatlandırıyor olabilir ama çok kilo yapıyor 😅 o yüzden az şekerli bi sütlaç yenebilir. İlla bulgur fasülye yerim diyorsanız kesinlikle kimyon döküp yiyin.