Kızlar 2 ayımızı yeni geçtik. 15 gündür emmek istemiyordu Emzirmek için aldığımda ağlamaya başlıyor zorla tutturuyorum. 5 dk emiyor yine ağlamaya başlıyor. Ayakta,yatarak, duşta her türlü emzirmeyi denedim. İstemiyor çığlık çığlığa.belki hızlı çekiyordur Doyuyordur diye düşündüm doktora söyledim bu ay 450 gr almış az dedi doktorum sütün yetmiyor büyük ihtimal sağ dedi.90 ile 125 arası her öğünde yemesi lazım dedi.çıkarsa kaşıkla şırıngayla ver dedi. Sağdım sütüm çıkıyor.sağıp vermeden önce emzirmeye çalışıyorum istemiyor hiç bi türlü. Ne yapmalıyım Bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum.