NisBurKar nadidelifora allahim inşallah bu durumu yaşayan tüm cocuklarda geçer inşallah yavrumun konuşması düzelir bizde erken konuşmaya başladık 3 yaşa daha yeni girdi 37 aylık ve kekelemeye başladı 😟
NisBurKar nihan87 bende götürmeyi düşünüyorum böyle beklemek beni üzüyor geç kalmış gibi hissediyorum inşallah geçer bu sorun rabbim tüm bebeklere sağlık şifa versin