Merhaba kızlar ben 1,5 yıl önce normal doğum yaptım görümcem çalışıyor çantasını ben hazırlıyorum sezaryen olcak oyüzden bilmiyorum dikişlere zararı oluyormu depend,hasta bezi veya normal ped ne kullanması lazım bilgili analar beni aydınlatıverin lütfen