tosca travel ve kabin boy var. Traveller pusetli oluyor pusetiyle 6 7 ay kullanılıyor daha sonra puseti iptal edip kendi oturma ünitesi ile devam ediyorsunuz. Kabin boylarda puset yok yenidogana uygun değil. Ama onlarinda sanırım artık yenidogandna itibaren olanları var ben tercih etmedik travel aldım joie crhome çok rahat bir araba sürüsü konforu vs ama pusetliyken çok daha kullanışlıydı ben pusetli kullanmayı çok sevmiştim ama bebeğim suan bir yaşında oldugun için travel araba artık bana zulüm geliyor o yüzden globber bisiklet aldım yazın onu kullanacağım daha çok. Bir tane travele satip kabin boy araba alacağım. Siz bebeği iki aydır arabasız nasıl gezdirdiniz çok zor olmadı mı