mertun normalde uzuyormuş. Yani 6-7 saate kadar beslenmeden uyuyabilir dedi doktor. Ama benim bebeğimde maalesef alışkanlıktan dolayı maksimum 3 saatte bir az da olsa emmek için uyanıyor. Hatta her saat başı uyandığı da oluyor. Çok az emip geri uyuyor. Yani benim tahminimce acıktığı için değil tamamen alışkanlık ve güvende olduğunu bilme hissi nedeniyle uyandığı