Doğum dikişlerimde açılma olmuştu sonrasında o açılan yerde bi et parçası kaldı ve doktor yeniden bi mudehale ile o et parçasını aldı. Polip deniyormuş ona. Neyse bu sefer mor bi iple dikiş attı. Ama benim çok akıntım var fitil verdi doktor ancak yine de devam ediyor akıntı ve dikiş yerime geliyor sürekli bu akıntı. Doğal olarak oraya her WC’den sonra temizleme ve kurulama yapsam bile illa o akıntıdan dolayı ıslanıyor acaba dikişlerimi olumsuz etkiler mi? Birde 10 gün oldu operasyonu olalı acaba bu mor renkli ipli dikişler normale göre daha mı geç düşüyor bilgisi olan var mı hanımlar ?