balkizim1 cigdemasyaa 2.kismi oku bak. E devletten degil direkt başvurmak gerekiyormuş bende de devam ediyor diyo
ikicocukannesi205_ balkizim1 ben bizzat görüştüm aradım da başvurular sadece e devletten yapılıyor dendi
teacherikizannesi balkizim1 benimde öyle ama aile sosyal hizmetler bakanı e-devletten dedi bnce daha sonuçlanmadı yani ödenmeye başlanmadı
xfttmnurr balkizim1 Ben bizzat defalarca aradım ve her defasında buraya değil internetten yani e-devlet’ten yapın dendi
cigdemasyaa balkizim1 Bende görüştüm e devlet üzerinden o sayfaya yönlendiriyorlar ordan yapacaksınız dendi
TwinsAndBeren Beybisii_ ilk çocuk için tek seferlik 5.000₺ 2. Çocuk için her ay 1500₺ 3. Çocuk için her ay 5000₺
TwinsAndBeren pogacayanaginannesi başvuru yaptığınız yerde sol üstte 3 çizgi var orada taleplerim e tıklayın durumunu yazıyor