Bebeğim 16 aylık. Sallayarak uyutuyorum. Tek uyku yapıyor. Öğlen uykusuna aşırı direniyor. Yarım saat bağıra bağıra ağlıyor. Hadi kalkalım madem uyuma diyorum yok odadan çıkmak da istemiyor. Böyle durumda olmuş olan tecrübeli anneler var mı? Bu durumu nasıl atlattınız? Neden böyle tepki veriyor olabilir?