Kızlar 10 aylık kızım var, hâla mama için aldığım Philips biberondan suyunu içiyor. Normal sulukta denedim içemedi. Pipetli suluk mu almalıyım ?
Gece su için kalktığında Pipetli suluğu versem boğulur o da var. Gün içi sadece onu versem gece Philips mi versem ay napsam kafam çok karışık
Bi yol gösterseniz ? Tecrübesizim