Arkadaşlar kızım 27 aylık ve artık bezden rahatsız oluyor gün içinde anne aç diyor açıyorum ama sürekli kaçırıyor lazımlığı var sürekli götürüyorum ama söylemiyor da hep altına kaçırıyor. Yaza kadar bıraktırmak istiyorum bu konuda tecrübeli annelerim bana fikir suna bilir misiniz. 🥰❤️