Kyselz çocuğun karakteriyle de alakalı sanırım ama ilk oyunu kurduğumuzda ben kızımın yanında yarım saat kalıyorum. Oyuna adapte olduğunda, kızımdan izin alarak yanından kalkıyorum, ufak tefek evdeki işleri hallediyorum, ne zaman ki sıkılma seslerini duyuyorum tekrar yanına. Yani bizim böyle geçiyor. Elimden geldiğince bende eşlik ediyorum, aşırı yoruluyor olsamda.