49 günlük bebeğim burnunda hep bi hırıltı vardı çok çok az doktora götürdük sorun yok dedi fizyolojik damla verdi ama şu 2 3 gündür hırıltı çok fazla olmaya başladıuyurken bile büyük insan gibi gorıl hırıl ses çıkıyor bu arada damlayı gün içinde Kullanıyorum sonra burnunu çekiyorum ama sümük çok az çıkıyor ya da hiç gelmiyor napcamı da şaşırdım ne yapabilirim ?