İki çocuk annesiyim ilk gebelikte 50 kilo ile hamile kaldım 62 ile doğum yaptım ve çok çabuk eski kiloma hatta daha aza düştüm 45 civarındaydım sonra yine hamile kaldım 63 ile doğum yaptım 55 e kadar düştüm ama yine 60a çıktım bir türlü kilo veremiyorum aslında kilolu olmak hoşuma gidiyor hep istemişimdir ama göbek kısmı çok rahatsız ediyor resmen kızımdan sonra vücudum kalınlaştı omuzlarım irileşti dümdüz oldum dar tişört bol pantolon giyiyorum belim görünmüyor resmen dümdüz kap kalın şiş duruyor kilodan ziyade şişlikte var ne yapmam gerekiyor yok etmem için yemek bile yemiyorum iki öğün yiyorum onun dışında başka bir şey yok ama gitmiyor o göbek midir şişkinlik midir nedir hiç kendimi beğenmiyorum