Bebeğim 7 aylık doktor önerisiyle 5. Ayda başladık en gıda denemeye vitamin bile veremiyorduk çünkü. Hala yemek istemiyor resmen oyalama beni bunlarla meme ver diyor. Onun için hazırladığım şeyleri zaten yemiyor hele kendi tabak kaşığını görünce asla yemiyor. Biz yerken bizim tabağımızdan bizim çatal kaşığımızla yiyor keyfi olursa o da taş çatlasın toplam bi çay kaşığı. Bir şeyleri eline alıp ısırma öyle yeme eğiliminde. Misal elma püresi uzatıyorum kaşıkla sinirleniyor dilim elma veriyorum ısırıp çiğniyor iki dişiyle. Siz ne yaptınız nasıldı var mı bana öneriniz