patastikof kuzu kemiklerini suya koyuyoruz 1 saat bekletiyoruz kanı gidiyor. Sonra kemikleri düdüklüye koyuyoruz üstüne gelecek kadar da su koyuyoruz. Fisslerse 1 saat, eski tip düdüklüyse ya da farklıysa 2 saat kaynatıyoruz. Açınca kemiklerin içi boşalmış olmalı. Sonra kemikleri kenara alıp blenderla geçiyoruz. Suyu süt bezinden geçirip kemik parçalarından arındırıyoruz. Soğumasını bekliyoruz. Soğuyunca üstte yağı donuyor ben karıştırıp buz torbaları satılıyor onlara doldurup buzluğa atıyorum. İlik yağı olmasın derseniz onu ayırın sadece suyu kalsın. Afiyet olsun şifa olsun😊