happyy_momm ben de şimdi geldim hastaneden evet önce çocuk hastalıklarına randevu alıyorsunuz çocuk hastalıkları kayıt açıyor 6 ay boyunca istediğiniz zaman randevu alabilirsiniz alerji bölümü için dediler bugün bakalım şimdi randevu alacağım alerji için