mamalika konudan bağımsız olarak şunu söyleyeyim yoğun bakımda emzik veriliyor benim bebeğim üç güm kaldı ben bir defa denk geldim küvezinin yanındaydı emziği, görünce üzülmüştüm hatta acaba doymuyorda ağlıyor emzik ile mi susturuyorlar uyusun diye, belki bebeğinizde o yüzden eve gelince tutmuştur