inci86 belki metabolizma ile alakalıdır şekerinize tiroidinize baktırdınız mı? Mesela ben de cok hızlı kılo verdıgım ıcın tiroidden suphe edıldı bırkac kere baktırdım 40 gun once dogum yaptım 1 aylıkken 50 kıloya dırekt ındım burda disiplınlı olarak neye dıkkat ettın dersenız gece yemek yemedım yalnızca bunun harıcınde normal yedım size tavsıyem yesıllık ve proteın agırlıklı beslenın ekmek yemeyın ben ekmek tuketmıyorum kahvaltı dısında bu da belkı bır etkendır , basta da dediğim gıbı yenıdogum yaptıgım ıcın hep uyanık haldeyım ama karnımda aclık hıssı olmuyor bır yerden sonra yememeye alısırsınız bence cunku gec vakıtte veya cok sık bırseyler yemenın zararlı olacagını az çok bıldıgımden psıkolojık olarak aclıkta olusmuyor bunun yanı sıra gercekten aç olduğunuz ıcın mı yemek istiyorsunuz yoksa psıkolojık bır aclık mı ? Onu da goz onune almak gerek ♥️