ysm53 bizim aşıları böldüler 1. Ayda daha doğrusu 40 günlükken falan hepatit vuruldu diye altılı karmayi o tarihten 1 ay sonrasına verdiler veremi direk 2 aylık olunca vurdular. Şimdi ayın 8 inde altılı karma ve pnomokok aşısı olacak bizim de yanlış bilmiyorsam