Arkadaşlar merhaba sorun biraz iğreneti durabilir şimdiden özür diliyorum. 1 yaşında oğlum var Sabah kahvaltı yaptırıyorum mesela 2 saat sonra kahvaltıda yaptırdığım şeyleri geri yapıyor bezinin içinde de gördüm hemen 2 saat içinde hazmedip yapması normal mi çok sık tuvalet yapıyor hemen yapıyor yani yediğini.