Buket57 herkes benim kızıma da büyük gösteriyor diyor ki öyle bencede yaşıtlarıyla en az 1 yaş büyük gibi çünkü konuşması falan da olunca herkes öyle düşünüyor ama bu biraz da genetik bence ben 1.78 eşim 1.90 boyunda kalıplı insanlarız birde bu da bir etki . Geçen hafta doktor kontrolünde yaşıtlarından önde gidiyor ama sorun yok dedi . Yemesi mükemmel değil ama sevdiği şeyleri yer seçici sadece
Sadece abur cubur kontrollü olmalı