sudeezeren
Ne konuda çocuğunuzu anlamıyorsunuz? İlk zamanlar öyle oluyor ağlıyo ama ne için bilemiyoruz belki gazı vardır belki koliltir belki başka bi sıkıntısı vardır. Kaç aylık yada kaç yaşında çocuğunuz? Benim kızımda bebekken çok ağlıyordu zor susturuyordum bazen başa çıkamıyordum annemi çağırmak zorunda kalıyordum bunlar gayet normal şeyler. Siz iyi bi annesiniz, yok ben iyi anne değilim yok ben kötüyüm demeyin kendi modunuzu düşürürsünüz. Ve şunu unutmayın siz eğer stresli bir şekilde çocuğunuzu kucağınıza alıyorsanız çocukta strese girer ağlar, inanın bana onlar hissediyor annenin stresli yada modu düşük olduğunu. Sakin olun sakin sakin çocuğunuzu kucağınızda sakinleştirin öyle daha iyi olur ikiniz içinde.