Kızm 3 ay 21 günlük arkdşlar çalştgm için mamaya başlamştm memeyi şuan reddediyor sadece gece emiyor😔 Aptamil veriyordm ağzıyla itiyor biberonu yemiyor galiba tadını sevmedi hipp denedim onu sevdi gibi hangi mamayı kullanıyorsunuz kızım şimdi her gören ay ne zayıf diyor üzülüyorum bir anne olarak tabi önceliğim sağlıklı olması..sizler ne kullanuyorsunuz mama olarak ?