Kızlar başvuruyu yaptınizmi yaptıysanız nerden yaptınız nasıl yaptınız . E devletten yapılıyor diye biliyorum giriş yapıp doğum yardım başvurusuna giriyorum bir kod istiyor kodu giriyorum teknik aksaklık nedeniyle işleminizi gerçeklestiremiyoruz deniyor başvuru yaptıysanız nasıl yaptınız yardımcı olurmusunuz