meyra9 Kızlar adetime 2 gün var sabah pembe leke gördüm ama adetim gelmedi. Asla böyle bişey yaşamazdım, yerleşme kanaması böyle bişey mi ?
ayseayliz meyra9 olabilir bende adetime 2-3 gün kala az bi kanamam olmuştu sonra bi daha hiç kanamam olmadı adetim 3 gün geçincede test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim