mervecfcb
Ben de üç buçuk ay önce doğum yaptım doğumumdan Bir hafta sonra dikişlerim enfeksiyon kapmış 6 gün hastanede yattım sonrasında pansumana gittiğimde dikişlerim de sertlik vardı pansuman yapana sordum acaba bir sorun mu var diye içten o kadar diktikleri için dışarıdan sert durması normal demişti belki öyledir sizinki de bilemem ama