Kızlar bebeğim 13 aylık tek meme emiyor memeden kesmeye karar verdim bu ikinci günüm yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum ama gece kıyametler kopuyo gündüz gene sakinleştirebiliyorum bir nebze ama gece aynı sakinlik olmuyo ve çok huzursuz oluyo gündüz de ben azalta azalta kesmek istiyorum ama bi an da kesmek mi daha iyi bilemiyorum yardımlarınızı beklerim 😵💫