Kızım sabah 6 da uyanıyor bazen 6 bile olmuyor . Önceden 7.30 da uyanırdı yavaş yavaş bu saate çekti . Erken kalktığı için de öğlen uykusuna 11 de geçmek istiyor onda da taş çatlasın 1.5 saat uyuyor akşam 8 de uykuya geçiyoruz bu sefer de ama çok yorgun düştüğü içinde uykuya çok zor dalıyor . Düzeltemiyorum öğlen uykusunu uzun tutamıyorum geri döndürmeye çalışıyorum istemiyor akşam üzeri yine kestirsin diye uğraşıyorum o da yok . Başka bir çözümünüz var mı acaba ?