Kan ilaci ve devit asla ağzini açmiyor kilitliyor ağliyor uzun zamandir veremiyorum ağlatarak vermeye de kiyamadim nasil damlatiyorsunuz spreylisi felan yok mu acaba bu saglik ocaginin verdigini damlatmak işkence zaten bebeğim ağzini açtiginda da damlamiyor çok geç geliyor uç kismina suya damlatsam su da içmiyor çok çok az içiyor deviti o sekilde vermeye calisiyorum ama demiri napacağimi şaşirdim fikri olan var mi?