Kızlar oğlum neredeyse 19. Ayına yaklaştı. Önceden gülerek uyanan bir çocuk son 3 aydır sürekli ağlayarak tepinerek uyanıyor bir gün bile mutlu uyandığını görmedim sürekli bağırma çağırma ağlayarak istediğini yaptırma, yerlere ayaklarını vurma yemek yerken elime vurma itme ağlayarak birşey isteme ben gerçekten artık anlam veremiyorum sorun bende mi? Babası ile de çok oynayan vakit geçiren bir çocuk anlamadım neden ne zaman geçecek?