2erkekannesi2021 Dün gece tam uyucagımız zaman oglum yataktan düştü Bi yarım saat durduk sonra uykuya geçtik uyuması da yarım saati buldu derken 1 saat felan uyanık kaldı uyuduk smdi kahvaltı yaptırırken farkettim kulagı morarmış çok değil ama belli oluyor sordum acıyor mu diye yok dedi dün düşünce de neren acıyor dedim bacagım dedi sadece bacagına baktım cizilmişti sadece kulagın hiç dememişti korkutm doktora gitsek mi
ezgi1212 2erkekannesi2021 düştügü yatagın boyuyla bebeğinizin boyu aynımı yoksa düştügü yer bebeğin boyundan büyük mü
blossoom 2erkekannesi2021 doktora götürün kafa travmasında kulak arkası morluk olurmuş beklemeyin lütfen bi muayne edilsin
-Ygtbgra 2erkekannesi2021 bişey olmaz Allahın izniyle siz yinede takip edin benim oğlum geçen sene yatakta zıplıyordu alamadım ben gidiyorum ozaman dedim insin diye arkamı dönmemle bir düştü yüz üstü ama bütün bina sallandı resmen öyle bir ses çıktıki kaldırıp kucağıma aldığımda alnı ceviz kadar şişti anında elim ayağım boşladı büyük oğlum camideydi kuran kursunda hemen çocuğu alıp gittim camiye oğlumuda alıp hastaneye gitmek için ordada park vardı parkı görünce parktan alamadım takip ettim bişey olmadı çok şükür
2erkekannesi2021 ezgi1212 3 bucuk yasında oglum kendi cıkıp iner yataga oglumun boyu yatagın yanında durunca uzun
ggrqnitt İçiniz içinizi yiyeceğine her şeyde bu belirti mi diyeceğinize doktora gidin rahatlayın . İnşallah bir şey olmamıştır . Kusma ,bulantı? gözleri pupilleri birbirine eşit mi ?uykuya artan meyili var mı gene bakın. Geçmiş olsun
Karmom 2erkekannesi2021 kulağındaki nasıl bir morluk? Bazen sadece çarpmaya bağlı olabilir bazen belirti olabilir. Kulak arkasında yayılan bir morluk mu?
ezgi1212 2erkekannesi2021 genelde doktorlar düştügü yer çocugun boyundan küçükse veya eş degerdeyse korkmayın takip edin diyolar ama yinede bilmiyorum 🤷♀️
Meri-Mel 2erkekannesi2021 Kulakta morluk varsa koşarak giderim , düşünce de giderim her şekilde giderim acil bişi bu çocuklar bilinçli değil 🥺
2erkekannesi2021 Karmom arka tarafın da nokta kadar 2 tane felan var ama ön tarafta biraz daha cok fotoğraf nasıl atılıyor atsam Bi