Ya doktorumuz bize başlatmadı bende ocean almıştım sordum dediki şuan başlama kaka testi vermiştik kandan şüphelendiğim için oda çıkmadı dün alerjimiz ne durumda diye kan verdik alerji doktoruna gidip çünkü belirtileri geçti diyet açtık sonuç bekliyorum normal kan değerleri de iyi değil anladığım kadarıyla kansızlık var ben hamileykende kansızlık yaşamıştım endişelendim biraz doktora gidicem tekrardan