tgcyi vicco aldık şu herkesin kullandığı cırt bantlı ama hataydı kesinlikle almayın. Çocuğun ayağını tutmuyor ve rahat değil biz ancak 2-3 kere kullandık sonra da verdim başkasına zaten. Kifidisten aldık ilk adım ayakkabısını rahat ettik, şimdi yazlık ayakkabı baktım yine kifidisten beğendik ya da camperdan sandalet alacağız. Vicco niye bu kadar abartılmış hiç anlamıyorum.