yzeynep9 Kızlar vajinal bölgde doğumdan beri geçmeyen bi sızlama var doktor doku hassasiyeti oluşmuş pişik gibi bir sey dedi bu durumu yaşayan var mı 5 ay oldu ama halen geçmedi kullanmadığım krem kalmadı