Kızlar bir ay dört günlük bir bebeğim var. Gaz bir yandan enfeksiyon kapmış o bir yandan uyumuyor da uyumuyor geceleri saat başı kalkıyor.. gündüz akla karayı seçiyorum dört beş saat uyumadığı oluyor.. geceler çok zor uykusuzluktan tansiyonum oynuyor.. sabah altıda uyandı şu an 9.30 hala ayağımda sallıyorum.. uykusuzluktan çıldırmak üzereyim.. bir saat sonra doktora gideceğiz beyin hücrelerim yanmış durumda ne zaman bitecek bu uykusuz günler….