Merhaba, bebeğim suan 2 ay 24 günlük . Doğduktan 20 gün sonra kusma problemi çıktı 40 gün olana kadar ciddi anlamda çektik emziriyordum anında kusuyordu, kucaga aldığımda, yatirdigimda hep kusuyordu sonra doktora götürdüm kilo alımında problem olmadığı sürece normal ve fazla emiyor doydugunu anlamiyor dedi probiyotik damla verdi sindirim sistemini düzenlesin diye 40indan 2 bucuk ay olana kadar durdu kusması 5-6 gündür yine başa döndük bu kusma meselesi çok yıprattı beni genzine kaciriyor icimde hep korku kaldı bebeği böyle surekli kusan var mı 😟