mervee123_ jasminegms gün içinde sadece emziriyorum akşam mama verip yatırıyorum gece de uyandığında emziriyorum
mervee123_ syldz61 başlarda almıyordu ilk zamanlarda küvezdeyken kilo kaybı oldu doktor mama başla dedi mamadan sonra düzeldi
yagmurum12 mervee123_ maşallah hiç yavaş değil standartın üstü bile kilo almış.. Normalde 500 ila bir kilo almış olduğu zaman doktorlar yeterli görüyor
mervee123_ yagmurum12 teşekkür ederim Allah razı olsun başlarda böyle değildi şimdi iyiye gidiyor hemşire de bugün öyle söyleyince panik oldum
esar3142561 Bende kiloyu bahane etmişler aşı takvımı degişti benım bebegım 3 aylık oldu daha bugün vuruldu önceden 2. Ayında vurulursun aşısı
mervee123_ Kupeklergiremez zaten hamileliğim çok yıpratıcı bir süreçti doğum öyle küvezde de kaldı bir süre artık her şeyden şüphe duyuyorum ne yapacağımı şaşırdım
cnsu77 Kilo alımı çok iyi bence benim bebeğim ilk ay 400 gr almıştı mama başlamıştık sizinki 1 kg nin üstünde almış neresi yeterli değilmiş acaba ?