Bebemi emziremiyorum 🙄😪
Memem büyük olduğu için olmadığını söylüyor hemşire. Sandalyenin üstünde emzirmeye çalışıyorum, rahat edemiyorum ki..
Sezaryen ağrısıyla sandalyenin üstünde emzirmek hiç ama hiç rahat değil ki. Emzirme pozisyonum da doğru değilmiş. Ee napıcam ben böyle n’olcakkk?
Aldıramıyorum, alıncada birazcık emip çıkıyor maalesef.