Kızlar bebegım dogdugndan beri kaka problemi var. Bugun 8 gün oldu hala kaka yapmıyor cok doktora götürdüm anne sütü alıyorsa normal diyorlar ama bebegım sancı ıcınde gece gunduz kıvrınıyor ıkınmaktan morarıyor ama yapamıyor bunun neresi normal kafayı yıcm suan bile yavrum domates gbı kızardı ama yapamıyor kabız degıl yapınca normal yapıyor ama o yapana kadar ben bitiyorum o da bitiyor