emosss__ 😊 Aslında disiplin yüklemek değil bu. Uykusunu, oyun zamanını, yemek zamanını, hayatını düzene sokmak. Benim bebeğim de 13 aylık olmak üzere gündüz 2 uyku yapıyoruz ve en fazla 1 saat uyutuyorum. Sonra uyandırıyorum. Akşamları en geç 21:00 de uyur sabaha kadar 1 kere genelde deliksiz uyur. Akşamları bize kalır eşimle. Siz gece 11 de uyumasından şikayetçisiniz diye düşündüm o yüzden yardımcı olmak istedim. Ama siz mutluysanız benim için sorun yok