bittercikolata__ elffssare Jenny willy çok kötü bir bez içeriği iyi değilmiş zaten. Bende Molfix kullanıyorum. İlk kızıma hepsini denedim bezlerin en son Molfix iyi geldi bize
akinmom elffssare molfix kullanıyorum hem mavi hem beyaz hamilelikte baya stok yapmıştık şuanda 5 numaraya stok yapıyoruz 2 numara kullanıyoruz
omer47 bittercikolata__ bize de aynı şekil iki çocuğumda da hiç biri iyi gelmedi ama Molfix iyi geldi
Serrabusse akinmom mavi ve beyaz arasında fark nedir? Bende mavi olanı var ama maalesef sızldırma oluyor
yavruaslanlar elffssare prima aktif 350 tl filede düşmüş stokladım aylık 28 aylık inş yaza denicemmm alıstırıcam
onceuponatime_ elffssare sleepy bio natural kullanıyordum ancak yeni seride inanılmaz inceltmişler sızdırma yapmaya başladı ne denesem kararsızım
syldz61 onceuponatime_ bu konu hakkında ben çok görüştüm umarım bir değişiklik yaparlar. İsmi var sadece, pamuktan nasıl çalarız hesabı yapmışlar resmen, tamamen çöp bir bez. Şu anda Molfix pure&soft kullanıyorum.
acmznu onceuponatime_ bende pure and soft kullanıyorum molfix güzel pisik yapmıyor asırı doldurmadığı sürece ve doğru bağlandığı sürece sızdırmıyor
vantablack1 onceuponatime_ Merhaba aynı sorundan bizde bu markayı bıraktık hatta şikayet ettik tasarım falan filan bir şeyler dediler ama zor bitirdim. Şimdi molfix kullanıyoruz sleepy nin kalıplar zaten küçük asla kilo ile uyumlu değil iyi ki stok yapmamışım
meryemayla70 onceuponatime_ goon tavsiye ederim hem ince hem sızdırma yapmıyor e bebek ve Migros’ta indirime giriyor çok memnunum arkadaş tavsiyesi ile almıştım molfix de güzel ama goon önceliğim
minikmisimben Molfix kullanıyorum memnunum ilk onu aldık değiştirmedik daha sorun yaşamadım 11 aylık kızım
alyayaz81 elffssare Molfix kullanıyorum sleepy kalıbı dar yani zayıf bebeklere daha iyi olabilir belki