Seherronya 11. Aya gireceğiz hala aynı şekilde. Çok uyanıyorsa mutlaka dişten. Deneyimli olarak söylüyorum . Bebeğim çok sık uyanıyorsa dış cikartiyor. İlk disimiz 5,5 aylıkken çıktı. Dün gördüm 8. Disimiz de çıkmış. Maalesef dişler tamamlanana kadar emmeye devam geceleri. Çünkü sütünüz de endorfin var şuan bebek bir damla çekince acısı hafifliyor. Bizlerin bile disi ağrıyınca uyku bile uyuyamiyoruz çok normal