Bennureyla Ateş düşürücü içmiyor ağla ağla zorla verdim ama onuda kustu tükürdü . Ne yapıcam ben bu çocuğa acile gitsek
acemianne___ Bennureyla bizim 39 buçuktu doktor çok yüksek deyip hemen bir iğne yaptılar ve düştü acile gidin tabi ki
mirooooo Bennureyla acile gidin geçen hafta aynıydık doktor ateşini düşürmeden çıkışını yapmadı bile, enfeksiyonu olabilir veya başka bir viral hastalık
Bennureyla sadecesenmelek acemianne___ ffulya emosss__ benbenimm mirooooo Ilık duş aldırdım 38.1 şuan . Takip ediyorum . Çevrede resmen çocuk acil yok. İlla araba lazım. Sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum. Çok sağ olun anneler ❤️
mirooooo Bennureyla tahlil için ısrarcı olun bize başta tahlil yapmadılar ikinciye gece gittik kanında enfeksiyon cıktı gitmesek 3 gün takip edin demişti evde iyice ilerleyecekti enfeksiyonu